Corcovado

21 februari 2022 - Corcovado National Park, Costa Rica

Zondag 20 februari.

Ons huisje vlak achter het strand is 's nachts iets minder idyllisch als overdag. De golven die op het strand slaan maken heel veel herrie en als je in bed ligt lijkt het alsof er een storm woedt. Vanmorgen werden we gewekt door een vreselijk kabaal, we snapten niet goed wat er aan de hand was, ieder keer een harde bons op het golfplaten dak. Toen we naar buiten keken zagen we een hele troep apen voorbij rennen en springen, die via de bomen en daken van de huisjes allemaal dezelfde kant opgingen. Mijn illusie dat het lichtvoetige dieren zijn is gelijk over, ook wel logisch natuurlijk als je neerkomt na een flinke sprong. Mario vertelde dat de apen expres herrie maken omdat ze weten dat er mensen in de huisjes zitten, echte ondeugende apen dus.....

Het internet valt hier regelmatig uit en soms is het heel zwak, waardoor het uploaden van de verhaaltjes en foto's moeizaam gaat.

1. Tony:
    21 februari 2022
    Wel een hele belevenis deze reis, zelfs slapen zo dicht bij zee.
  2. Anne hoppenbrouwer:
    21 februari 2022
    Wouw wat een belevenis. En inderdaad die apen.....wat een pesters he. Maar super om mee te maken
  3. Martha:
    21 februari 2022
    Je mag alles wel goed verstoppen want ze kunnen ook met je eigendommen er vandoor gaan
  4. WilEni:
    21 februari 2022
    😁😁😁zat er een willie tussen??🤣🤣🤣😘.
  5. Kintor Ouwens:
    21 februari 2022
    Wat je noemt: echte rot apen! 😄 Hier is het ook onrustig slapen hoor. Al 6 dagen storm tot zeer zware storm. Dat heb je mooi allemaal gemist ! Geniet nog maar van al het moois!