Naar huis

15 maart 2024 - Oudenbosch, Nederland

Donderdag 14 maart

De wekker ging om 4 uur af. O ja, we gaan vandaag naar huis, dus snel uit bed en zorgen dat de koffers dicht gaan. Kamer en badkamer een laatste keer checken of we niets vergeten zijn en naar beneden. Als iedereen er is gaan we in de bus om naar het vliegveld te gaan.

Nog een paar uur wachten en we kunnen vertrekken. De vlucht verloopt voorspoedig, een paar keer wat te eten en te drinken, wat dommelen en heel veel lezen (de gelukkigen kunnen een paar uur slapen) en we zijn om 19.00 uur op Schiphol.

Dan echt afscheid nemen van onze reisgenoten waar we toch een paar weken van alles mee beleefd hebben.

Karin staat ons op te wachten, zij brengt ons naar Breda, Maaike haalt mij daar op voor het laatste traject naar huis.

Leuk om op Schiphol ook Stefan, de zoon van Marko en Irene, met zijn vriendin te ontmoeten.

Ik had er op gerekend om een gat in de dag te slapen, maar om 5 uur was ik alweer wakker en uit de berichten op de groepsapp bleek dat ik niet de enige was.

Nou ja, dan de vakantie was maar weg werken….

Ik kijk terug op een mooie en gezellige vakantie met de groep en vooral samen met Trees.

Allemaal bedankt voor jullie reacties, altijd leuk om te merken dat de verhalen gelezen worden en iets van thuis te horen.

Groetjes en tot een volgende keer 🙋

1. Leni Raaphorst:
    15 maart 2024
    Nou de draai weer in ,t gewonen leven zien te vinden😌
  2. André:
    15 maart 2024
    Tot je volgende blog Barbara, bedankt voor het mee genieten 🍀☀️
  3. Henk:
    😀😀
  4. Sylvie:
    15 maart 2024
    Fijn dat je weer thuis bent en dank voor de mooie reisverhalen!
  5. Hans:
    15 maart 2024
    Barbara Gewoonlijk gaat men op vakantie om bij te komen van alle dagelijkse beslommeringen. Bij jou is het waarschijnlijk net andersom.Als ik de reizen bekijk die je al hebt gemaakt, moet je zeker en vast weer thuis uitrusten. Bedankt, dat je ondanks alles toch ook nog zo'n mooi verslag hebt geschreven. Hans
  6. Barbara:
    16 maart 2024
    Fijn dat je de reis gevolgd hebt. De foto's heb ik deze keer op Polarsteps bij het verslag geplaatst omdat dit programma ook goed werkt als ik geen verbinding heb met internet. Zo kan ik het verhaaltje onderweg in de bus al maken en zodra er wifi verbinding is wordt het verzonden.
    Groetjes Barbara
  7. Ankie:
    15 maart 2024
    Barbara,hartelijk dank dat we hebben kunnen meegenieten van jouw prachtige vakantie.
    Nu lekker bijkomen in eigen huis en tuin waar de lente voorzichtig zijn intrede heeft gedaan. Ik wens je veel "nagenieten" van alle herinneringen die je hebt gemaakt.
  8. Hannie:
    Welkom thuis! Lekker nagenieten. 😊😘
  9. Ries Karreman:
    15 maart 2024
    Welkom thuis weer. Vraagje: van je foto's heb ik nog niet kunnen genieten. Hoe wel? Thanksx
  10. Barbara:
    Hallo Ries,
    Voor ik vertrok had ik hier een stukje geplaatst dat ik voortaan mijn verhaaltjes op Polarsteps plaats en daar de foto's ook opzet, omdat het op dit blog meer tijd kost en ik het altijd moet bijwerken als ik internet heb.
    Bij Polarsteps kan ik alles al offline "klaarzetten". Zodra ik verbinding heb wordt het stuk geplaatst.
    Jij staat al bij mijn volgers op Polarsteps, volgens mij moet jij daar de foto's kunnen bekijken. Wel even op de foto drukken, dan kun je de serie die bij het stukje hoort bekijken.
    Groetjes Barbara
  11. Anke Warnaar:
    15 maart 2024
    Welkom thuis Barbara, nu weer heerlijk genieten van je omgeving, de verhalen van jou zijn altijd heel leuk om te lezen, bedankt !!
  12. Tony:
    Dank je wel dat we je reis mochten mee beleven . Groet Tony
  13. Anne:
    16 maart 2024
    Fijn dat je weer zoveel beleefd hebt
    En welkom thuis

Jouw reactie