Laatste dag Hua Hin

13 maart 2024 - Hua Hin, Thailand

Woensdag 13 maart

Ineens is de laatste dag van onze vakantie aangebroken. We hebben een mooie reis achter de rug waarin we veel gezien en meegemaakt hebben. Door de lange en intensieve dagen had ik het gevoel dat ik veel langer weg ben geweest. De laatste dagen in ons eigen tempo wat rustiger doorbrengen was goed om bij te komen.

Vanmorgen zijn we naar een grote shopping mall gegaan die ons aangeraden was door een paar groepsgenoten. We hebben een pedicure behandeling ondergaan, dat was heel lekker maar verder sprak het grote winkelcentrum mij niet zo aan. De marktjes vind ik persoonlijk een stuk leuker.

Vanmiddag nog een poosje bij en in het zwembad gelegen en daarna de koffers zover mogelijk gepakt.

Vanavond voor ons laatste avondmaal naar de Night market gegaan.

Nu is het de hoogste tijd om te gaan slapen omdat we morgen de wekker om 4 uur moeten zetten. De bus staat om 5 uur klaar om ons naar het vliegveld te rijden….

Aan de ene kant jammer dat de reis voorbij is, maar ook fijn om weer naar huis te gaan.

1. André:
    Goeie reis Barbara en alvast welkom thuis 🤗
  2. Hannie:
    13 maart 2024
    Hele goede reis gewenst en wel thuis!
  3. Anke Warnaar:
    Hele goede vlucht Barbara!!✈️
  4. Stéphanie:
    13 maart 2024
    Het was leuk om weer mee te lezen! Alvast een goede terugreis
  5. Ankie:
    13 maart 2024
    Oost west thuis best Barbara.
    Jullie nemen prachtige herinneringen mee.
    Veilige thuisreis gewenst.
  6. Ries Karreman:
    13 maart 2024
    Je verhalen steeds gelezen. Mee kunnen genieten dus. Goede terugreis gewenst. HG
  7. Sylvie:
    Wel thuis
  8. Toos plompen:
    13 maart 2024
    goeie reis en veilig thuis
  9. Jan en Truus:
    13 maart 2024
    Zo te lezen heb je weer een prachtige vakantie gehad. Wij wensen jou een goede reis terug en we zien elkaar weer op de baan.
  10. Jose Bos:
    13 maart 2024
    goeie terugvlucht! Barbara Jij hebt weer véél gezien!
  11. Tony:
    14 maart 2024
    Ja jammer dat het voorbij is. Goede veilige reis
  12. Tonny Beekwilder:
    14 maart 2024
    Goede reis en wij vinden het leuk om je weer snel te horen en te zien!

Jouw reactie