Vervolg Hua Hin

12 maart 2024 - Hua Hin, Thailand

Dinsdag 12 maart
Vanmorgen zijn we met de lokale bus naar het Hua Hin strand gegaan. Hier was het behoorlijk druk. Vlak bij de strand opgang stonden de ligbedden zij aan zij opgesteld, niet echt aantrekkelijk om daar tussen te gaan liggen. Wij hebben een plekje verderop gezocht en een uurtje in de schaduw van een palmboom gelegen en lekker in zee geweest.
Af en toe galoppeerde er een paard voorbij of er kwam een verkoopster van jurken die haar hele collectie liet zien. Ze begreep niet zo goed dat nee echt nee betekent, want bij nee liet ze de volgende jurk zien tot we ze allemaal gezien hadden.
Het is in deze omgeving heel opvallend dat er veel blanke, vaak iets oudere, mannen in het gezelschap van een jonge Thaise vrouw zijn. Ik krijg daar toch een klein beetje raar gevoel van in mijn maag. Hopelijk vinden deze vrouwen het fijn, maar echte liefde????
Vanmiddag hebben we weer geluierd bij het zwembad.
Vanavond zijn we met Ruud en Vera naar de Night Market gegaan om te eten. Daarna hadden we afgesproken met Marko en Irene om nog iets te drinken bij Say Cheese, was gezellig want er zaten nog een paar mensen van onze groep.

Jouw reactie