Hua Hin

11 maart 2024 - Hua Hin, Thailand

Maandag 11 maart
Vanmorgen met een lokale taxi bus, lees een soort pick-up die je aan houdt op straat en als je ziet waar je er uit moet op een belletje drukken, dan stopt hij direct, richting apen berg gereden. Aan het eindpunt moesten we er uit en via een strand kwamen we bij de berg. Een paar lange trappen later stonden we boven en hadden een paar apen gespot. We wilden net weg lopen toen een vrouw ons riep om foto’s te maken. Bleek dat zij net eten voor de beesten had neergelegd, bananen en ander fruit, waar ze op af kwamen. Er zaten er een stuk of 15.
Trees heeft er nog een paar op een intiem moment betrapt, ze moest heel snel zijn want hier komt het woord vluggertje vandaan…..
Vanmiddag lekker geluierd en gelezen bij het zwembad, hier houden we het wel uit.
Vanavond met de lokale bus, die op het laatst overvol was omdat hij iedereen die zijn hand opsteekt meeneemt, naar de Night Market in het centrum van Hua Hin geweest. We hebben daar heerlijk gegeten bij een vis restaurant.
Daarna zijn we naar Say Cheese gegaan, van de Nederlander uit B &B vol liefde. Ik had het programma nog nooit gezien maar Trees had haar buurvrouw moeten beloven dat zij met hem op de foto zou gaan. (En Stephanie had mij bericht gestuurd dat ik daar naartoe moest gaan 😉) Marko en Irene waren hier vanavond, alleen waren zij al weg toen wij er aan kwamen. Morgenavond de herkansing…..

1. Ankie:
    11 maart 2024
    Wat leuk allemaal Barbara, Apen in hun natuurlijke omgeving zien, heerlijk vis eten en ritten in overvolle vervoersmiddelen.
    Het kan daar allemaal. Geeft me wel iets te denken in ons overgeorganiseerd Holland. Fijn dat jullie zo genieten.
  2. Stéphanie:
    11 maart 2024
    Klinkt weer als een top dag! Waren die apen ook zo brutaal dat ze aan je spullen zitten of viel dat mee? En wat super leuk dat je langs say cheese bent geweest! Heb je Martijn zelf ook gezien? Genieten nog even!!
  3. Sylvie:
    12 maart 2024
    Weer heel veel indrukken! Geniet weer mee.
  4. Barbara:
    12 maart 2024