Bangkok

23 februari 2024 - Bangkok, Thailand

Vrijdag 23 februari
Het is gelukkig bij 1 uur vertraging gebleven. De vlucht was soms wat onstuimig maar verder prima, behalve dat slapen in een stoel mij niet lukt.
Het reisbureau had de groep al ingecheckt en de plaatsen op naam gezet, waarbij er niet was gekeken wie er samen een reis geboekt hadden. Ze hadden wel naar de achternamen gekeken en ik had een stoel naast Marko. Irene wilde natuurlijk graag bij hem zitten dus had ik met haar geruild. De jongen die naast hun zat wilde weer met mij ruilen, zo kwam ik toch nog bij hun te zitten en Trees naar ons aan het gangpad. Het was net een stoelendans want er waren meer mensen aan het ruilen.
Buiten stond de reisleider op ons te wachten en hebben we onze groep voor het eerst gezien. In de bus naar het hotel hebben we informatie over de extra excursies gekregen. Morgenochtend staat de fietstocht van Ko Kessel op het programma, waar bijna iedereen aan mee doet, dan kunnen we beter kennis maken.
Vanavond zijn we met Marko en Irene gaan eten bij een restaurantje vlak bij het hotel. We hebben 4 verschillende gerechten op de kaart aangewezen die we met zijn allen gedeeld hebben. Alles smaakte overheerlijk 😋
Daarna nog even rondgelopen en sfeer geproefd van de omgeving van ons hotel in Chinatown. Overal is mooie verlichting voor het Chinese Nieuwjaar en bij de eetstalletjes is ook van alles te zien.
 Daarna vroeg naar de kamer om te douchen en hopelijk goed te slapen.

1. Hannie:
    23 februari 2024
    Klinkt allemaal bekend. Jantine is nu op weg.
  2. Stéphanie:
    Gezellig, groetjes aan Marko en Irene. Veel plezier
  3. Martha:
    23 februari 2024
    Gezellig nog bedankt voor je kaart
  4. Diny en Richard:
    23 februari 2024
    Klinkt goed, We wensen je een mooie fietstocht en veel plezier! Voorzichtig!!!
  5. Sylvie:
    23 februari 2024
    Spannend hoor! Geniet ervan!
  6. Ankie:
    23 februari 2024
    Het lijkt me toe dat je met een heel gezellige groep op reis bent Barbara.
  7. Tony:
    24 februari 2024
    Een stoelendans is ook gezellig. Je had dus een vlucht zonder tussenstop. Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen.

Jouw reactie