Reis naar Thailand, vertrek...

22 februari 2024 - Schiphol, Nederland

Vanmorgen op het gemak alle laatste dingen thuis kunnen doen voor ik helemaal klaar was om te vertrekken.
René heeft me naar het station in Breda gebracht, waar Trees ook net aangekomen was.
Halverwege stond de trein een poosje stil, er werd omgeroepen dat we voor een rood stoplicht moesten wachten, daarna waren we al snel op Schiphol.
We hadden al doorgekregen dat we een uur vertraging hebben, hopelijk blijft het daarbij met de storm die verwacht wordt.
Omdat we zo vroeg bij de incheckbalie waren stonden we helemaal vooraan. We hebben gezellig gekletst met een paar mensen die al jaren een paar keer per jaar naar Thailand gaan. Iedereen die met deze vlucht mee gaat, kwam eerst even kijken of het de goede balie was. Ineens staan Marko en Irene (mijn neef en zijn vrouw) voor mijn neus. Blijken die met dezelfde reis mee te gaan als wij.
Na het lange wachten konden we eindelijk door alle poorten en hebben we onszelf op een lekker glaasje wijn getrakteerd.