Reis naar Thailand, vertrek...

22 februari 2024 - Schiphol, Nederland

Vanmorgen op het gemak alle laatste dingen thuis kunnen doen voor ik helemaal klaar was om te vertrekken.
René heeft me naar het station in Breda gebracht, waar Trees ook net aangekomen was.
Halverwege stond de trein een poosje stil, er werd omgeroepen dat we voor een rood stoplicht moesten wachten, daarna waren we al snel op Schiphol.
We hadden al doorgekregen dat we een uur vertraging hebben, hopelijk blijft het daarbij met de storm die verwacht wordt.
Omdat we zo vroeg bij de incheckbalie waren stonden we helemaal vooraan. We hebben gezellig gekletst met een paar mensen die al jaren een paar keer per jaar naar Thailand gaan. Iedereen die met deze vlucht mee gaat, kwam eerst even kijken of het de goede balie was. Ineens staan Marko en Irene (mijn neef en zijn vrouw) voor mijn neus. Blijken die met dezelfde reis mee te gaan als wij.
Na het lange wachten konden we eindelijk door alle poorten en hebben we onszelf op een lekker glaasje wijn getrakteerd.

1. Hannie:
    22 februari 2024
    Goede vlucht en aankomst. Ga ervan genieten.
  2. Ankie:
    22 februari 2024
    Fijn Barbara.....het begin van de reis klinkt goed. Het gaat vast super worden. Geniet ervan.
  3. Leni Raaphorst:
    Geniet van je reis ,en ,n voorspoedige vliegreis
  4. Stéphanie:
    22 februari 2024
    Leuk om weer mee te lezen! Fijne vlucht en lekker gaan genieten
  5. Sylvie:
    Alle goeds voor jullie!
  6. Martha:
    23 februari 2024
    Nou dat was toevallig dat zij de zelfde reis hebben geboekt maar amuseer je en ik wens je een gezellige reis Barbara en doe Marko en Irene de groeten
  7. André:
    23 februari 2024
    Eindelijk is het zover voor jullie nu genieten.
  8. Bella:
    23 februari 2024
    Het begin is gemaakt laat je verrassen door het prachtige Thailand
  9. Gonda:
    23 februari 2024
    Weer een hele fijne reis gewenst, geniet ze!
  10. Toos plompen:
    lekker genieten
  11. Diny en Richard:
    23 februari 2024
    Intussen ben je er al? Geniet ze en groeten
  12. Anke Warnaar:
    En nu maar heerlijk genieten van het mooie Thailand!! Veel plezier ✈️🎉
  13. Tony:
    23 februari 2024
    Een beetje laat ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad
  14. Maaike:
    Lekker genieten!
  15. Anne:
    23 februari 2024
    Mooie reis gewenst en lekker genieten
  16. Jan en Truus:
    25 februari 2024
    Fijne vakantie in Thailand, veel plezier.

Jouw reactie