Terug naar huis.

17 september 2023 - Oudenbosch, Nederland

Onderweg naar huis....

Vanmorgen moesten we om 3.30 al verzamelen in de hal van het hotel omdat we nog 5 uur moesten rijden naar het vliegveld van Casablanca.

Ik ben gelukkig weer fit voor de terugreis.

Onderweg konden we vast wennen aan het weer in Nederland, want het begon zelfs te regenen.

Het inchecken ging razendsnel en we konden op het gemak rondkijken en koffie drinken op het vliegveld.

Iedereen bedankt voor de reacties en het medeleven na de aardbeving, waar wij alleen wat bevingen in de woestijn gevoeld hebben, hebben jullie thuis alle ellende via het nieuws meegekregen. Voor ons waren er een paar kleine wijzigingen in de reis omdat de dorpjes in het Atlasgebergte, waar wij naartoe zouden gaan, het zwaarst getroffen waren. In Marrakech hebben we een paar beschadigde gebouwen gezien, waar de tv ploegen opnames stonden te maken terwijl eromheen het normale straatbeeld en het leven gewoon doorging. Het kwam een beetje vreemd over, alsof er persé ramp beelden gemaakt moesten worden.

Ondanks de aardbeving kijk ik terug op een mooie, afwisselende en gezellige reis.

Tot een volgende keer!

1. Trees:
    17 september 2023
    Mooie reis geweest! Welkom thuis, tot snel.
  2. Hannie:
    Welkom thuis! Tot gauw ziens! Veel liefs
  3. Anke Warnaar:
    17 september 2023
    Fijn dat je hebt genoten !!
  4. Jose Bos:
    17 september 2023
    Weer leuk om al je verhalen te lezen. Ook weer lekker om thuis te zijn denk ik ,
    groetje José
  5. Stéphanie:
    18 september 2023
    Het was weer leuk om mee te lezen met je avonturen! Nu weer veilig thuis en de wasmachine kan weer overuren maken ;)
  6. André:
    18 september 2023
    Ben nu al benieuwd naar je volgende verhalen 😄, welkom thuis.
  7. Edith:
    18 september 2023
    Welkom thuis, wij zitten nu op Kreta. Heerlijk hier maar wel wat rustiger als bij jou.😂.
    Je hebt wel weer een mooie reis gehad, zie ik wel. Lieve groet Edith
  8. Maaike:
    18 september 2023
    Fijn dat je weer een mooi avontuur hebt gehad!
  9. Jan en Truus:
    18 september 2023
    Barbara, bedankt voor je mooie verhalen. Zo te lezen heb je, ondanks alle ellende in de omgeving, weer een prachtige reis gemaakt. Tot ziens op de baan.
  10. Ankie:
    18 september 2023
    Barbara, deze reis is weer tot een goed einde gekomen. Dank dat je ons van al het moois op de hoogte gehouden hebt. Welkom thuis. (Ik houd me voor je volgende reis aan bevolen)