Naar Pai

6 maart 2024 - Pai, Thailand

Woensdag 6 maart
Vanmorgen om 8 uur vertrek richting Pai. Als eerste een tussenstop bij een koffietentje vlakbij de Mok Fa waterval, waar we een wandeling gemaakt hebben. Als je er trek in had kon je bij de ingang nog een joint kopen. Dit is hier al behoorlijk ingeburgerd, de wietplanten staan soms in de etalage van een winkel.
Daarna door naar Pai Canyon. Boven was er een prachtig uitzicht over de richels en de steile afgronden. Een paar durfals gingen over een smalle richel, met aan beide kanten een steile afgrond, naar de andere kant😱 Met mijn gevoel voor evenwicht heb ik dat maar overgeslagen en me beperkt tot het maken van foto’s.
 Na de lunch in Pai zijn we naar ons resort Baan Krating gereden waar we een paar uur konden relaxen bij en in het zwembad.
Nog een leuk weetje, de route van Chiang Mai naar Pai telt 762 bochten door de bergen….
Vanavond met een groep naar de avondmarkt in Pai geweest. Het is duidelijk een plaatsje waar veel backpackers komen, het voedsel bij de kraampjes vond gretig aftrek, ook bij ons.
Alles bij elkaar weer een fijne dag!

1. André:
    👍🍀
  2. Sylvie:
    6 maart 2024
    Lijkt me prachtig al die bochten in de bergen. Vond ik fietsend door b.v. de Pyreneeën geweldig en spannend!
  3. Ankie:
    6 maart 2024
    Een Waterval.... altijd indrukwekkend toch? Als ik het goed lees was het weer een fijne dag.
  4. Maaike:
    6 maart 2024
    Misschien had je met een jointje minder last gehad van die smalle richels en stijle afgrond... 🤣
  5. Henk:
    Foei Maaike
  6. Stéphanie:
    7 maart 2024
    Nu is natuurlijk wel de vraag of je dat jointje hebt gekocht?🤣
  7. Barbara:
    8 maart 2024
    Voor jou een vraag, voor mij een weet 🤣🤣

Jouw reactie