Op weg naar Marokko.

4 september 2023 - Rabat, Marokko

Vanmorgen heeft Maaike me samen met Isa en Elke naar het station in Breda gebracht. Daar had ik afgesproken met een van mijn medereizigsters. Samen zijn we met de trein naar Schiphol gereisd waar we al bij de incheck balie waren voor hij open ging.
Eenmaal binnen lekker koffie gedronken en rondgewandeld voor het tijd was om naar de gate te gaan. Daar hebben we de meesten van de groep al ontmoet.
Met 40 minuten vertraging en flink wat turbulentie onderweg zijn we goed aangekomen in Casablanca.
Het was al helemaal donker, dus behalve wat verlichting hebben we nog weinig gezien.
Voordat iedereen de sleutel van de kamer had was alles in het hotel al gesloten en zijn we allemaal naar boven gegaan om ons bed op te zoeken.
Na een korte nacht begon de “voorzanger” om 5.30 te zingen, een wekker zetten is dus overbodig.
Nu lekker ontbijten en straks op pad.

1. Hannie:
    Fijne vakantie!
  2. André:
    4 september 2023
    Geniet van al het moois wat je ongetwijfeld gaat zien.
  3. Marijke:
    4 september 2023
    Een fijne reis Barbara… het gaat voor mij een feest van herkenning worden 😍
  4. Martha:
    4 september 2023
    Een hele fijne vakantie hoop dat je een gezellige groep hebt
  5. Ingrid:
    4 september 2023
    Wat heerlijk fijne vakantie.
  6. Leni Raaphorst:
    4 september 2023
    maak er ,n leuke reis van…
  7. Jan en Truus:
    4 september 2023
    Een hele fijne reis Barbara en geniet van je vakantie.
  8. Diny en Richard:
    4 september 2023
    Fijne tijd Barbara, ga lekker genieten! Wij gaan je volgen.
  9. Trees:
    Veel plezier, geniet ervan
  10. Toos plompen:
    nu genieten Barbara
  11. Vie:
    heerlijk, veel plezier!
  12. Anne:
    4 september 2023
    Op naar nieuwe avonturen , heel veel plezier !
  13. Sylvie:
    4 september 2023
    Wat fijn! Mooie tijd daar!
  14. Edith:
    Hoi Barbara.

Jij een hele fijne vakantie gewenst. Wilde vanavond vragen wanneer je wegging. Nou zie ik dus dat je al vertrokken ben. Geniet er dus van en ik geniet een beetje mee door je verhalen. Groetjes Edith
  15. Henk:
    أتمنى لك عطلة سعيدة جدا!
  16. Tinny 🇧🇪:
    4 september 2023
    Hey globetrotter, ik volg je op de voet 🥾🥾 veel plezier op je Marrokaans avontuur
  17. Bella:
    Barbara ,
    Fijn om jou te volgen en al dat moois mee te beleven , geniet van alles , liefs v Bellll
  18. Stéphanie:
    5 september 2023
    Geniet ervan!! Veel liefs
  19. Ankie:
    5 september 2023
    Barbara, wat fijn dat we je reisavontuur weer mogen meebeleven. Fijn dagen in Marokko....we zijn benieuwd.