Naar Hua Hin

10 maart 2024 - Hua Hin, Thailand

Zaterdag 9 maart

Om 5.15 uur ging de wekker, wassen, aankleden, koffers klaarzetten op de gang. Vandaag wordt het een lange dag. We rijden die bochtige weg terug naar Chiang Mai om vanavond met de nacht trein naar Bangkok te gaan.

Onderweg hebben we een groepsfoto van ons groepje waarmee we in de mini bus gereisd hebben gemaakt. Onze chauffeur vindt het met ons ook gezellig, hij gaf zijn bluetooth speaker om muziek te draaien.

Aan het einde van de middag waren we in Chiang Mai. Daar hebben we wat inkopen gedaan voor iets te eten en drinken in de trein. Per koppel kregen we 2 stoelen aangewezen waar rond 20.00 uur een stapel bed van gemaakt werd. Omdat we geen stoelen meer hadden is iedereen zijn bed in gekropen. Nog even lezen en daarna lekker slapen. Ik was vergeten om mijn oogmasker van thuis mee te nemen. Zelfs met het gordijn dicht was het heel licht. In mijn rugzak had ik nog een paar mondkapjes, daar heb ik er 2 van op elkaar gedaan en die als oogmasker gebruikt. Het was maar goed dat het gordijntje dicht kon en niemand mij zag liggen 🤭

Zondag 10 maart

Na aankomst in Bangkok kregen we een heerlijk ontbijt buffet in een hotel. Daar hebben we afscheid genomen van Koen en Vicky die weer andere groepen gaan begeleiden. De laatste dagen is Rosalie ons aanspreekpunt.

Nog een rit van 3 uur in de bus en we zijn in Hua Hin, het laatste hotel voor weer naar huis gaan. Hier blijven we tot donderdag morgen heel vroeg, om 5 uur vertrek 😱

Nog even niet aan denken, eerst hier genieten!

1. Sylvie:
    Hele fijne dagen nog!
  2. Barbara:
    Dankjewel
  3. Toos plompen:
    10 maart 2024
    zal wel een mooi gezicht geweest zijn met die mondkapjes, geniet nog maar even.
  4. Barbara:
    Bedankt
  5. Stéphanie:
    10 maart 2024
    Vergeet niet langs say cheese te gaan van Martijn uit het vorige seizoen b&b vol liefde🤣 geniet nog van jullie mooie reis!
  6. Barbara:
    10 maart 2024
    Ik heb dat programma nog nooit gezien. Trees wel en die wil er graag even kijken. Marko en Irene zijn vandaag al gegaan zag ik op de app. Zij zitten bij een ander resort omdat ze een upgrade hadden geboekt, dus zien we ze pas weer op het vliegveld.
  7. Ankie:
    10 maart 2024
    Wat een reis Barbara. Het zijn behoorlijke afstanden die jullie daar afleggen. Maar goed.... het vroege opstaan geeft voldoende ruimte voor de lange reis. (Ik volg je foto's en verhalen ook op Polarsteps).
    Fijne dag of nacht, net waar je nu aan toe bent.
  8. Barbara:
    10 maart 2024
    Alles bij elkaar is het best vermoeiend, ook door de warmte, die vraagt veel energie.
  9. Hannie:
    10 maart 2024
    Lekker nog een paar dagen aan zee met iig frisse lucht. Geniet ervan!
  10. Barbara:
    Dankjewel
  11. André:
    12 maart 2024
    Wij hadden ook van die lange reisdagen omdat de weg over meer dan 100 km open lag en dan ook in de nachttrein. Wat een toestanden zeg. Fijn dat je weer bijna naar huis mag 🤗🍀☀️
  12. Barbara:
    12 maart 2024
    Wij vonden de nachttrein wel een speciale ervaring en.... Ik zou het hier nog wel iets langer volhouden hoor!
  13. André:
    12 maart 2024
    Goed om te horen Barbara, voor mij was 31 dagen genoeg vooral India maar dat hoor je later als jij weer terug bent 🍀☀️👍

Jouw reactie