Terug naar huis en weer verder....

28 februari 2022 - Winterberg, Duitsland

Nog even een laatste update van de reis.

Vrijdagmorgen kwam om 7 uur een dame van de plaatselijke ggd of iets dergelijks de testen afnemen. Gelukkig hadden we allemaal een negatief resultaat, dus kon iedereen mee met de terugvlucht naar Nederland.

Mario heeft ons nog een stukje van San Jose laten zien en het een en ander over de geschiedenis verteld. Heel leuk en het verkortte het wachten op vertrek.

Na een lange nachtvlucht stond Maaike met Isa en Elke op Schiphol te wachten, het was fijn om zo in de auto te kunnen stappen en thuis gebracht te worden. Zo konden we ook bijpraten over de reis en hoe het in Nederland geweest was met de storm enz.

Thuis snel een wasje gedraaid, nog een nieuwe in de machine en daarna op bezoek bij Ma. Ze was natuurlijk ook heel nieuwsgierig hoe het geweest was en blij om me weer te zien.

De koffer was uitgepakt, daarna heb ik hem direct weer ingepakt met de spullen voor de wintersport,  want zondagmorgen stond het vertrek naar Winterberg op het programma, waar ik nu met Maaike, Stefan en de kinderen ben. Dit was het cadeau wat ik voor Kerstmis had gekregen maar toen uitgesteld moest worden door de quarantaineregels. Gelukkig was ik behoorlijk goed uitgerust en is de reis goed verlopen. Heel toevallig kwamen we tegelijk aan op de parkeerplaats van het hotel, wat een timing!

Vandaag hebben Isa, Elke en Stefan skiles gehad. Maaike en ik hebben vanmorgen samen geskied en vanmiddag met Elke erbij omdat zij alleen 's morgens les had.

Stéphanie en Fabian zijn met de jongens vandaag ook in hun appartement aangekomen, we hebben ze nog even gezien en onze skies en skischoenen bij hun in de kelder gezet, zo hoeven we ze niet steeds heen en weer te sjouwen. Bij hun vandaan kunnen we naar de skipiste lopen.

Na het eten zijn we allemaal lekker rozig en gaan op tijd naar onze kamers om energie op te doen voor morgen!

1. Wilen. RvB.:
    😇😇😚😚😘
  2. Hannie:
    28 februari 2022
    Fijn dat alles goed gegaan is. Wel een overgang van zon en strand naar de sneeuw. Veel plezier met elkaar.
    😎😎😎😘
  3. AN:
    28 februari 2022
    Ongelofelijk nu weer op de ski’s even omschakelen super leuk en lekker met z’n allen genieten groetjes 🙋‍♀️
  4. Anke Warnaar:
    28 februari 2022
    Nou joh .. wel ff omschakelen maar wel allemaal heeel leuk👍🎉
  5. Tony:
    Wat een schema Barbara. Het is wel een overgang. Veel plezier groet Tony
  6. Coco De Jong:
    Je bent super bezig Barbara. Geniet ervan 🎿🎿
  7. Bep:
    1 maart 2022
    Wat een leuke dingen allemaal. Fijn dat je op deze manier ook je ervaringen kan delen met je familie. Ik vond het al zo stilletjes en donker bij jouw huis. Veel plezier in de sneeuw ⛄️ ⛷