Manuel Antonio 2

24 februari 2022 - Manuel Antonio, Costa Rica

Woensdag 23 februari.

Vanmorgen zijn we met een klein groepje met de bus naar Quepos gegaan, een iets groter plaatsje dan Manuel Antonio. Daar een poosje rondgelopen, bij de haven koffie gedronken en lekker geluncht in een lokaal restaurantje. Vanmiddag nog een poosje bij het zwembad gezeten.

Aan de prijzen kun je merken dat Manuel Antonio een echt toeristenplaatsje is. Alles is minstens tweemaal zo duur als in andere plaatsen waar we zijn geweest.

Vanavond hebben we een soort afscheidsdiner gehad met de hele groep omdat twee van de reisgenoten niet mee terug reizen naar Nederland. Eén vrouw blijft 3 maanden in Costa Rica en gaat vanaf vrijdag vrijwilligerswerk doen op een paardenfarm in de buurt van San Jose en één van de  mannen had een verlenging van 3 dagen geboekt waar hij nu wel spijt van heeft omdat hij alleen achterblijft in een hotel wat niet echt overloopt van gezelligheid als je hier alleen zit.

Het afscheidsdiner was in een soort barbecue restaurant, heel toeristisch. De reisleider had dit geregeld omdat hij het zelf geweldig vond, wij vonden het allemaal iets minder, maar het was gezellig met elkaar en daar gaat het om. Morgen vertrekken we alweer naar San José, het eindpunt van de reis. Daar blijven we 1 nacht voor we naar het vliegveld gebracht worden.

1. Maaike:
    24 februari 2022
    Goede terugreis gewenst en ik kijk er naar uit om je verhalen live te horen!
  2. Edith:
    24 februari 2022
    Een hele goede terugreis en ik kom gauw een keer langs om je verhalen te horen.
    Groetjes Edith
  3. G.F.Meyer:
    24 februari 2022
    Barbara, fijn dat wij (ondanks onze handicap) hebben mee kunnen genieten van deze heel bijzondere reis naar Costa Rica.
    Goede en veilige terugreis en tot ziens.
    Ria en Frederik.
  4. Hans:
    24 februari 2022
    Hoi Barbara. Met belangstelling jouw reis gevolgd. Dit was weer een kolfje naar jouw hand gelukkig.
    Na de terugreis even uitblazen en hup naar het volgen uitje. Goede terugreis en ook daarna veel plezier. Groeten van Ria & Hans.
  5. Anke Warnaar:
    24 februari 2022
    Was weer leuk om mee te genieten Barbara en ook ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen live , goede terugreis ✈️
  6. Hannie:
    24 februari 2022
    Goede terugreis! We spreken gauw weer af!
    Liefs , Hannie
  7. Jan en Truus:
    24 februari 2022
    Goeie reis terug Barbara en breng een koffertje warmte mee. Dat kunnen we hier wel gebruiken. Groetjes, Truus en Jan
  8. AN:
    24 februari 2022
    EEN HELE GOEDE VLUCHT TERUG EN DAN LEKKER NAGENIETEN {ALS DAT LUKT }. OP NAAR DE VOLGENDE GROETJES. AN. EN. CHRIST. .