Foto's

21 januari 2023 - Rotterdam, Nederland

Eindelijk ben ik er toe gekomen om een aantal foto's te selecteren om jullie een impressie te geven wat ik onderweg allemaal voor moois gezien heb. Sommige foto's heb ik van reisgenoten ontvangen, maar de meeste heb ik zelf gemaakt.

Van bijna alle dieren heb ik de namen kunnen achterhalen op een paar vogels na. Als iemand me daarmee kan helpen....graag! (Vie???)

Veel plezier met kijken!

1. Ankie:
    21 januari 2023
    Barbara dank voor deze prachtige fotoserie. Ik heb, op deze mistige januarimiddag, met genoegen naar deze kleurrijke dieren- vogels- en mensenfotoos zitten kijken.
  2. Barbara:
    21 januari 2023
    Fijn dat je er van genoten hebt en dankjewel voor je leuke reacties. Onderweg had ik weinig tijd om daar op te reageren. 😉
  3. Henk:
    Prachtige serie !
  4. Barbara:
    Dankjewel 🙏
  5. Vie:
    21 januari 2023
    Wat een prachtige foto's Barbara en wat een geweldige reis. Die foto's vanuit de helikopter zijn waanzinnig! Door jouw verhaaltjes begon het bij mij ook weer te kriebelen en ga in maart op safari maar dan in India. Ben benieuwd hoe dat zal zijn. Groetjes en op naar de volgende reis.
  6. Barbara:
    21 januari 2023
    Die helikoptervluchten vond ik heel speciaal, ik heb vooral zitten genieten en vergat bijna om foto’s te maken. Maar de beleving gaat voor!
    Wat bijzonder dat jij in India op safari gaat, lijkt me ook geweldig. Kan ik jou ook ergens volgen? Anders stuur je na je reis maar wat van de foto's door.
    Ik wens je alvast veel voorpret en een fantastische reis. Groetjes Barbara
  7. Marijke:
    21 januari 2023
    Wow… wat een mooie foto’s Barbara, dat word een fotoalbum met geweldige herinneringen 😍👌
  8. Barbara:
    21 januari 2023
    Dankjewel, voor een album moet ik nog eens goed gaan zitten. Het moeilijkste is om niet teveel foto's te selecteren...
  9. Tony:
    22 januari 2023
    Wat een mooie foto's Barbara, ik heb er echt van genoten.
  10. Barbara:
    23 januari 2023
    Dankjewel, fijn dat je ze mooi vindt.
  11. Tinny:
    22 januari 2023
    Plezant om je verhalen te volgen vanuit mijn luie zetel (alias bank 😜) het brengt de wereld dichterbij en behoud je contact met die globetrotters. Grtz vanuit la Belgique 🇧🇪
  12. Barbara:
    23 januari 2023
    Misschien wordt het tijd dat je van de bank af komt en we een keer afspreken ..... 😉
  13. André:
    23 januari 2023
    Mooi om het op deze manier weer een stukje te beleven, de foto's je prachtige verhalen. Op nar het volgende avontuur :-)
  14. Barbara:
    23 januari 2023
    Voor jou ook gedeeltelijk herkenbaar denk ik.
  15. Tinny:
    1 februari 2023
    Awel, t'is goed. Super idee👍 maar af en ......Vie als je dit leest breng Ingrid ook mee.
    wanneer durven jullie de oversteek naar de Zuidelijke Nederlanden maken????😎
    Salu en tot hoors.
  16. Tinny:
    1 februari 2023
    het moest zijn: kom maar af 🤭