Bootsafari in Tortuguero

10 februari 2022 - Tortuguero National Park, Costa Rica

Vanmorgen werden we niet wakker van de wekker maar door het geluid van brul apen!  Om 5.30 uur was het verzamelen voor koffie met wat koekjes, om 6 uur vertrokken we op bootsafari om dieren te spotten die hier in en om de watertjes van de grote rivier leven. We hebben diverse vogels gezien, een nest van kaaimannen, een kaaiman van ongeveer 1 m en een otter die helaas onderdook toen wij in de buurt kwamen. Terug bij de lodge kregen we een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Dan even relaxen bij het zwembad en gezellig videobellen met Maaike, Stefan, Isa en Elke!

Na de lunch zijn we met een groepje met een taxiboot naar "de stad" gegaan. De stad bestond uit een winkelstraatje, wat restaurantjes en woonhuizen. Gezellig om een uurtje rond te lopen en wat te drinken op een terrasje.

Nu bij het zwembad het blog bijwerken en wat foto’s plaatsen,  gemaakt met de telefoon en een paar gemaakt door reisgenoten.

Ik merk dat ik weinig tijd heb om het blog bij te houden doordat we onder elkaar gezellige dingen doen of met elkaar wat drinken, maar ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden....

1. Diny en Richard:
    Hoi Barbara
    Lekker pittig en afwisselend programma.
    Omdat we ook reisverslagen naar een groepje volgers schreven begrijpen we je “tijdgebrek” . Maar je reisverslag is prettig beknopt en met wat mooie foto’s leuk om te lezen. Dus neem maar een extra duik, ipv een meer gedetailleerd verhaal.
    Dat heerlijke weer met luchtige kleding staat ons wel aan. Gr Richard
  2. Ton:
    Hallo Barbara,
    Zojuist heb ik mijn laptop weer terug, zoals je ziet en heb ik alles weer even gelezen.
    Volgens mij heb je (hebben jullie) dikke schik. Gewoon deur doen. Ben het helemaal eens met Diny Driessen. Groetjes van Ton
  3. AN:
    10 februari 2022
    Hoi Barbara. Dat dacht ik ook al heb je daar nog de tijd voor , maar het is genieten hoor wat jij meemaakt en zo met de groep gezellig . groetjes. An
  4. Wilen. RvB.:
    11 februari 2022
    🤗🤗🤗🥰🥰
  5. Tonny Beekwilder:
    11 februari 2022
    Gelukkig dat je nog naar Winterberg gaat anders zou het hier echt saai zijn! Geniet ervan.